B-AGILE Quality Initiative

Jaki jest problem i co Britax robi w tej sprawie?

W Stanach Zjednoczonych doszło do bardzo niewielkiej liczby zdarzeń, w których rodzice zgłosili skaleczenie palców przy składaniu wózka spacerowego B-Agile 3.

Mimo, że zgłoszono bardzo mało takich przypadków i wszystkie wydarzyły się na terytorium Stanów Zjednoczonych, Britax jako odpowiedzialna firma o globalnym zasięgu postanowiła zaoferować rozwiązanie dla poprawy produktów B-Agile również dystrybutorom i konsumentom w Europie.

W Britax opracowano zestaw naprawczy, który rodzice mogą zamówić bezpłatnie za pośrednictwem specjalnej strony internetowej, i dzięki któremu będą mogli zmodyfikować swój wózek.


Czy produkty te będzie można nadal bezpiecznie użytkować?

Można nadal bezpiecznie użytkować wózek jeśli użytkownik będzie przestrzegać zaleceń z instrukcji obsługi, tzn. po wsunięciu i naciśnięciu przycisku składania , zabierze ręce z ramy pociągając w górę pasek zwalniający wózka. Aby obejrzeć film o tym, jak bezpiecznie złożyć wózek, odwiedź B-AGILE 3 - youtube.


Co to jest zestaw naprawczy?

Zestaw naprawczy zawiera dwie osłony na zawiasy (cztery elementy z tworzyw sztucznych), które mają na celu zasłonięcie szczeliny w ramie wózka, która pojawia się powyżej i poniżej zawiasu w momencie składania wózka, a także instrukcję montażu nakładek. Dołączone są także czyściki służące do przygotowania plastikowych powierzchni wózka.


Czy mogę sam to zamontować i jak to działa?

Tak, zestaw naprawczy zawiera przejrzyste instrukcje, dzięki którym można przeprowadzić montaż bez przeszkolenia.


Gdzie mogę uzyskać więcej informacji?

Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta lub z lokalnym sprzedawcą.


W których produktach występuje ta wada? Jak mogę sprawdzić, czy mój produkt wymaga zestawu naprawczego z osłonami na zawiasy?

enter image description here

Wada występuje w tym produkcie

affected products i1 01

Data produkcji i numer seryjny bez znaku "H1"

Wada nie występuje w tym produkcie

affected products i1 02

Data produkcji i numer seryjny ze znakiem "H1"

Wada występuje w tym produkcie

affected products i2 01

Konieczne osłony na zawiasy. Postępuj według poniższych instrukcji.

Wada nie występuje w tym produkcie

affected products i2 02

Osłony zawiasów są już zamontowane - żadne działania nie są potrzebne

UWAGA: Wszystkie produkty ze znakim "H1" przy dacie produkcji i numerze seryjnym (tylna rura po lewej stronie) są już zmodyfikowane i nie wymagają zestawu naprawczego:


Gdzie mogę zamówić zestaw naprawczy?

Jeśli nie ma wśród nich interesującej Cię kwestii, skontaktuj się z naszymi ekspertami: akpol@akpol.com.pl