Twój Koszyk
B-AGILE Quality Initiative
Jaki jest problem i co Britax robi w tej sprawie?
W Stanach Zjednoczonych doszło do bardzo niewielkiej liczby zdarzeń, w których rodzice zgłosili skaleczenie palców przy składaniu wózka spacerowego B-Agile 3.
Mimo, że zgłoszono bardzo mało takich przypadków i wszystkie wydarzyły się na terytorium Stanów Zjednoczonych, Britax jako odpowiedzialna firma o globalnym zasięgu postanowiła zaoferować rozwiązanie dla poprawy produktów B-Agile również dystrybutorom i konsumentom w Europie.
W Britax opracowano zestaw naprawczy, który rodzice mogą zamówić bezpłatnie za pośrednictwem specjalnej strony internetowej, i dzięki któremu będą mogli zmodyfikować swój wózek.
Czy produkty te będzie można nadal bezpiecznie użytkować?
Można nadal bezpiecznie użytkować wózek jeśli użytkownik będzie przestrzegać zaleceń z instrukcji obsługi, tzn. po wsunięciu i naciśnięciu przycisku składania , zabierze ręce z ramy pociągając w górę pasek zwalniający wózka. Aby obejrzeć film o tym, jak bezpiecznie złożyć wózek, odwiedź B-AGILE 3 - youtube.
Co to jest zestaw naprawczy?
Zestaw naprawczy zawiera dwie osłony na zawiasy (cztery elementy z tworzyw sztucznych), które mają na celu zasłonięcie szczeliny w ramie wózka, która pojawia się powyżej i poniżej zawiasu w momencie składania wózka, a także instrukcję montażu nakładek. Dołączone są także czyściki służące do przygotowania plastikowych powierzchni wózka.
Czy mogę sam to zamontować i jak to działa?
Tak, zestaw naprawczy zawiera przejrzyste instrukcje, dzięki którym można przeprowadzić montaż bez przeszkolenia.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji?
Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta lub z lokalnym sprzedawcą.
W których produktach występuje ta wada? Jak mogę sprawdzić, czy mój produkt wymaga zestawu naprawczego z osłonami na zawiasy?

Wada występuje w tym produkcie![]() Konieczne osłony na zawiasy. Postępuj według poniższych instrukcji. |
Wada nie występuje w tym produkcie![]() Osłony zawiasów są już zamontowane - żadne działania nie są potrzebne |
Gdzie mogę zamówić zestaw naprawczy?
Jeśli nie ma wśród nich interesującej Cię kwestii, skontaktuj się z naszymi ekspertami: service.pl@britax.com

