Gwarancja

Gwarancja

Gwarancja producenta

Britax Römer Kindersicherheit GmbH

Britax Römer Kindersicherheit GmbH jest producentem i dostawcą sprzedawanych pod marką Britax Römer fotelików samochodowych, wózków dziecięcych, fotelików rowerowych i akcesoriów (zwanych odtąd: “produktami”), które objęte są gwarancją na następujących warunkach:

1. Okres gwarancji producenta wynosi 24 miesiące, licząc od daty zakupu wskazanej na dowodzie zakupu. Pozostała część gwarancji na oryginalny produkt odnosi się zarówno do wymienionego elementu lub produktu, jak i produktu naprawionego.

2. Niniejsza gwarancja producenta obowiązuje tylko w kraju, w którym produkt został zakupiony. Britax Römer zapewnia, że produkt będzie zgodny z przepisami prawa i/lub regulacjami obowiązującymi jedynie w kraju, w którym produkt został sprzedany. Britax Römer zastrzega sobie prawo do zastosowania odmiennej gwarancji producenta dla tych konkretnych krajów.

3. Gwarancja producenta zapewnia prawo do naprawy wadliwego produktu, chyba że w opinii Britax Römer konieczna jest wymiana lub zwrot produktu. Britax Römer ponosi koszty i ryzyko transportu od i do sprzedawcy detalicznego (zwanego odtąd: “sprzedawcą detalicznym”), u którego zakupiono produkt, pod warunkiem, że naprawa jest objęta gwarancją producenta.

4. Aby skorzystać z gwarancji producenta, należy dostarczyć firmie Britax Römer następujące dokumenty:

  • kopię dowodu zakupu z datą zakupu,
  • jasny i zrozumiały opis usterki oraz
  • wadliwy produkt i/lub zdjęcia wadliwej części lub produktu.

5. Gwarancja producenta jest niezbywalna i dlatego może z niej skorzystać jedynie pierwszy nabywca.

6. Gwarancja producenta nie wpływa w żaden sposób na ustawowe prawa przysługujące nabywcy, na przykład prawo do pociągnięcia sprzedawcy do odpowiedzialności za wady.

7. Co obejmuje gwarancja producenta?

  • wszystkie wady produkcyjne podwozia, ramy i kół wózka;
  • wszystkie wady produkcyjne adapterów (do ram oraz fotelików samochodowych);
  • zamki błyskawiczne;
  • wszystkie elementy pasów w Twoim wózku Britax Römer;
  • wszystkie elementy zapewniające bezpieczeństwo w Twoim foteliku samochodowym Britax Römer;
  • szwy w tapicerce;
  • Velcro.

Gwarancja producenta przestaje obowiązywać w przypadku:

  • Dokonania albo zlecenia dokonania modyfikacji lub naprawy bez uprzedniego otrzymania pisemnej zgody Britax Römer lub sprzedawcy detalicznego.
  • Wystąpienia wad wynikających z zaniedbań lub wypadku i/lub z użytkowania lub konserwacji innej niż wskazana w instrukcji obsługi.
  • Uszkodzenia lub usunięcia numeru seryjnego produktu.
  • Uszkodzenia produktu spowodowanego normalnym zużyciem.
  • Nieprawidłowego montażu lub instalacji części obcych, niekompatybilnych z produktem.
  • Przypadkowego, nieumyślnego uszkodzenia, nieprawidłowego użytkowania lub niewłaściwej konserwacji.
  • Niewłaściwego przechowywania.
  • Uszkodzenia w uchwytach lub tapicerce spowodowanych normalnym, codziennym użytkowaniem produktu.
  • Dziur i rozdarć w oponach.
  • Uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania lub nieprzestrzegania instrukcji obsługi.
  • Uszkodzeń spowodowanych naprawami przeprowadzonymi przez osoby nieupoważnione lub niewłaściwym demontażem produktu.
  • Uszkodzeń transportowych (podczas transportu lotniczego lub z wykorzystaniem innych środków transportu): prosimy o dokładne sprawdzenie produktu Britax Römer po jego transporcie i w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, o natychmiastowe złożenie reklamacji u przewoźnika.
  • Braku zadowolenia klienta z produktu pod względem dopasowania, wagi, funkcjonalności, koloru lub wzornictwa

Ważne

Okres gwarancji producenta na ten produkt wynosi 24 miesiące od daty zakupu wskazanej na dowodzie zakupu. Przechowuj dowód zakupu w bezpiecznym miejscu i zrób jego kopię. W łatwy sposób możesz również zarejestrować produkt na naszej stronie internetowej. Jeśli reklamacja została złożona na podstawie gwarancji producenta, a produkt nie został zakupiony bezpośrednio na naszej stronie internetowej, należy najpierw skontaktować się ze swoim sprzedawcą detalicznym. Jeśli Twój sprzedawca nie jest w stanie naprawić usterki lub jeśli Britax Römer był Twoim sprzedawcą (za pośrednictwem strony internetowej), możesz skontaktować się z Britax Römer wysyłając e-mail na adres info.pl@britax.com.

Britax Römer zastrzega sobie prawo do zmiany warunków gwarancji producenta. Najbardziej aktualną wersję gwarancji producenta można znaleźć na naszej stronie internetowej pod adresem www.britax-roemer.com

Części zamienne

Jesteśmy dumni z tego, że tworzone przez nas w oparciu o najwyższe standardy produkty charakteryzują się najwyższą możliwą jakością. Dlatego też powinny być one użytkowane jedynie w połączeniu z oryginalnymi częściami lub częściami zatwierdzonymi przez Britax Römer. Jeśli potrzebujesz części zamiennej do swojego produktu Britax Römer, skontaktuj się ze swoim sprzedawcą lub odwiedź  www.britax-roemer.com aby odszukać sprzedawców w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania.